sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Bakismat utan bakis

Publicerad 2012-04-29 21:46:31 i Mat & Recept



Nej, ingen var bakis idag men det blev ändå bakismat. Kanske för att jag är sjuk, men det var helt okej, ingen var speciellt sugen på någonting ändå.
Jag tycker faktiskt att jag kan rekommendera pastan från märket "LowCarb" som även har det (goda) rostbrödet "Ny Start" som numera säljs färskt i butikerna! Pastan är inte så god "naturell", men i en sallad eller sås så tycker jag att den påminner om pasta och ändå tillför något gott. Men smaken är olika får man komma ihåg, man får prova sig fram.


Jaha.. sitter nu och.. gör kuvert! Haha, kan ni fatta att det tagit nästan en hel dag att göra inbjudningar till 13 pers?! Jaja, vi hade inga kuvert och vill skicka dem gärna ikväll//imorgon bitti. Har klippt ut massa kuvert i matchande färger till korten och ska bara klippa ut dem och klistra ihop dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela